"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 23 June 2014

Herbal Blend Multipurpose Cream

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Hari ni saya nak berkongsi dengan anda semua,  krim ajaib Shaklee. Hehe. Kenapa saya kata krim ajaib? Sebab krim ni pelbagai guna, sangat best bila sapu pada kulit, rasa berangin dan bau nya pun saya suka. Natural gitu...

Bulan lepas Fateh kena demam campak, krim ini lah yang jadi teman setia Fateh. Nampak Fateh tak selesa, ummi Fateh cepat-cepat sapu. Dua hari je campak Fateh dah kering. Doktor pun nasihatkan saya teruskan sapu krim ini pada badan Fateh sebab nampak sangat cepat recover dan sesuai dengan kulit Fateh.

Baca perkongsian saya ketika menguruskan Fateh semasa Fateh demam campak. Klik. Pengalaman Fateh kena demam campak

Herbal Blend Multipurpose Cream

Herbal Blend :

Telah di uji secara klinikal dapat membantu melembutkan kulit kasar dan pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Krim ini terasa dingin apabila di pakai dan bermentol serta tidak berminyak.

Di perbuat daripada ekstrak herba semulajadi seperti daun sage, horse, chestnut yarrow dan rosemary yang amat menenangkan.

Kegunaan:

1) Melembutkan kulit kasar, tumit pecah, kulit kering.
2) Merawat eczema.
3) Merawat dari gigitan nyamuk.
4) Merawat luka pada puting ibu menyusu.
5) Ubat untuk luka dan melecur.
6) Ruam lampin dan ruam peluh pada bayi.
7) Menghilangkan parut termasuk parut campak.
8) Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam.
9) Sebagai losyen untuk kegunaan harian.

Keistimewaan Herbal Blend :

1) Terasa dingin pada kulit.
2) Di ekstrak dari herba semulajadi.
3) Tidak berminyak.
4) Mudah di serap.
5) Aroma yang amat menenangkan.
6) Mudah di guna dan di bawa.
7) Sesuai untuk semua golongan.
8) Di jamin halal dan berkesan.
9) Tanpa steroid dan bebas paraben.

Dan paling buat krim ini istimewa adalah, stok terhad dan sentiasa ketiadaan stok di online dan branch Shaklee. Kenapa sampai macam tu? Sebab krim ini sangat multipurpose, malah ada kedai ubat jual sampai RM 30 satu tiub. 

Berita menarik untuk anda, dengan saya masih berbaki 5 tiub daripada 30 tiub yang sempat saya borong. Cuma RM 27.50 untuk satu tiub. Grab sementara masih ada stok.

Thanks for reading !
Semoga bermanfaat...
^_^

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin jana pendapatan dari rumah sehingga 4 hingga 5 angka sebulan?

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut ;

Farhana
Shaklee ID : 1097195
012-9830242 (Call, sms, whatapps)
farhanamazlan87@gmail.com

Nikmati penjimatan harga sehingga 20% dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Yuran keahlian hanya RM65 sahaja sekali seumur hidup dan anda berpeluang menikmati pelbagai keistimewaaan lain selepas mendaftar sebagai ahli.



No comments:

Post a Comment