"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday 8 February 2014

ESP kegemaran saya

Energizing Soy Protein boleh di katakan produk paling glemer dalam Shaklee. Saya kenal Shaklee dulu sebab umi saya minum ESP masa nyusu adik saya. Lepas tu bila dengar Shaklee je mesti ESP yang bermain-main dalam fikiran saya.

Dulu pernah gak cuba-cuba minum. Tapi tekak tak boleh terima. Yelah minum gitu je kan. Sekarang saya dah jumpa solution untuk minum ESP ikut selera saya.

Cara saya 1 sudu besar ESP + 1 sudu besar milo + 200ml air sejuk = goncang dalam shaker sampai sebati.


ESP tak boleh bancuh dengan air panas. Tapi jangan risau, mudah je ESP ni nak larut. Rasanya? rasa milo + lemak-lemak manis. Sebab saya suka minum milo, saya campur milo. Resepi ESP boleh di pelbagaikan. Ikut kesesuaian masing-masing.

Apa yang saya suka ESP ni buat susu saya tambah pekat. Boleh nampak beza susu perahan pagi dan petang, susu perahan petang warna kekuningan sebab saya ambik ESP dan alfalfa waktu makan tengahari. Fateh pun cepat je kenyang. Selalu je ada lebihan susu dari rumah pengasuh.

Macam-macam boleh di buat dengan ESP ni. Yang penting ia tak sama dengan sesetengah soya lain sebab ESP di hasilkan dari biji soya bukan GMO dan di jamin selamat.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA, HUBUNGI SAYA :

Noor Farhana Mazlan.
SHAKLEE ID : 1097195
Tel / Whatsapp : 012-9830242
Emel : farhanamazlan87@gmail.com


No comments:

Post a Comment