"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 10 February 2014

VITA-LEA - Multivitamin & Multimineral yang hebat

Tahukah anda,

VITA-LEA Shaklee adalah multivitamin dan multimineral yang pertama di cipta di dunia. Ia di hasilkan oleh Dr Forrest C Shaklee pada tahun 1915. Malah perkataan VITAMIN berasal dari gabungan perkataan SHAKLEE VITALIZED MINERALS. Sejak dari itu, perkataan vitamin di guna pakai oleh semua jenama supplement.


KEISTIMEWAAN VITA-LEA :

1) Supplement seimbang dan paling komprehensif dalam sains Shaklee dan harga mampu milik.
2) Di formulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang di perlukan orang dewasa.

Jika di ambil setiap hari, VITA-LEA boleh :

1) Meningkatkan kesihatan dan kecergasan menyeluruh.
2) Menyokong jangka hayat hati, usus dan kesihatan mata.
3) Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi.
4) Memberikan perlindungan terhadap kerosakan akibat serangan radikal bebas. 

Vita-Lea sesuai untuk semua orang dewasa, lelaki dan perempuan. Kiranya ni vitamin paling basic dalam Shaklee. Sebab tu Vita-Lea ada dalam kebanyakan set cadangan Shaklee. Perbezaan pada saya setelah 5 bulan mengamalkan Vita-Lea, saya rasa lebih bertenaga dan tak mudah letih. Berbanding sebelum ada anak dan sebelum kahwin dulu, tido tak cukup 8jam sehari memang akan lesu dan moody.

Shaklee mahal? Tak mahal berbanding dengan nikmat sihat yang Allah kurniakan pada kita. Sebotol Vita-Lea (RM 88.75) tahan sehingga 4 bulan. Bermaksud, kita cuma perlu spend 74 sen sahaja sehari. Tak mahal kan ~~~

Tapi untuk bulan Februari ini, kami ada harga istimewa untuk VITA-LEA!!

PROMOSI FEBRUARI 2014 !!
VITA-LEA BELI 6 PERCUMA 1 !!
(sah sehingga 28 Februari 2014)


Jom dapatkan daripada saya, penjimatan berganda untuk setiap botol. ^_^

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA, HUBUNGI SAYA :

Noor Farhana Mazlan.
SHAKLEE ID : 1097195
Tel / Whatsapp : 012-9830242
Emel : farhanamazlan87@gmail.com

No comments:

Post a Comment