"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 6 January 2014

Perasmian blog baru

Bismillahirrahmanirrahim...
Secara rasminya saya berjaya membina blog baru menggantikan blog lama zaman muda-muda dulu.
Sekarang status dah berubah. 
Dah bersuami.
Dan punya seorang buah hati.

Semoga saya sentiasa konsisten berkongsi ilmu di blog ini untuk manfaat semua yang membaca..
Vision saya untuk tahun baru??


Mahu jadi yang terbaik buat suami dan anak..
Isteri solehah menyejukkan mata, penambat hati suami, pendamping tika susah dan senang.
Ibu dan guru kepada si jantung hati, Muhammad Fateh supaya menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat..membanggakan umi dan abah.



No comments:

Post a Comment