"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday 15 January 2014

Testimoni Set Kesuburan SHAKLEE


Alhamdulillah..

Dapat berita gembira dari seorang sahabat. Dia consume set kesuburan Shaklee. Dah kahwin hampir 3 tahun tapi belum di kurniakan cahaya mata. Tapi dia tak putus asa. Dia usaha macam-macam. Dan akhirnya Allah SWT bagi rezeki kat dia selepas usaha dengan produk Shaklee.

Apa yang dia ambik?
-Vitamin E untuk suami
-Zinc Complex untuk suami
-Gla untuk isteri
-Alfalfa untuk isteri
-Dan ESP untuk suami isteri.

Dan hari ni dia mintak saya belikan satu lagi set kesuburan untuk birasnya. Pun kahwin hampir 3 tahun. Tapi belum ada rezeki cahaya mata. Semoga ada satu lagi berita gembira darinya selepas ini. ^_^

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE? HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA, HUBUNGI SAYA :

Noor Farhana Mazlan.
SHAKLEE ID : 1097195
Tel / Whatsapp : 012-9830242
Emel : farhanamazlan87@gmail.com

No comments:

Post a Comment