"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Friday 21 November 2014

Herb lax Shaklee :: Supplement untuk orang yang nak kurus

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Apa khabar semua pembaca blog ini? Terima kasih kerana sudi menyinggah ke blog saya. Alhamdulillah hari ini saya berkesempatan menyapu sawang di blog sementara anakanda lena.

Entri sebelum ini saya update menggunakan application blogaway menerusi telefon bimbit. Penggunaannya tidak complicated dan agak mudah, sangat sesuai untuk orang yang sentiasa sibuk dan mempunyai masa yang terhad, tetapi jika saya di beri pilihan, saya lebih suka menggunakan komputer.

Dua hari lepas kami ber'tuisyen' tentang produk. Dalam group kami beginilah, hampir setiap malam kami akan berkelas tambahan. Seorang cikgu akan di lantik untuk mengetuai kelas dan semua ahli akan sama-sama involve untuk berkongsi ilmu. Best kan? Dan semestinya semua itu di hujung jari saja, tak perlu keluar rumah pun.


Inilah produk yang kami kaji dalam kelas tempoh hari. Ini juga produk yang saya sedang amalkan sekarang dalam usaha menurunkan berat badan. Alhamdulillah dalam tempoh sebulan lebih saya berjaya mengurangkan 4 kg. Sangat terkejut bila tengok angka di penimbang sebab saya banyak skip diet jugak cuma supplement memang saya tak tinggal.

Sedikit info tentang herb lax yang saya ambil dari website Shaklee.

Herb lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering di gunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.

Herb lax bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin di alami sekali-sekala.

Produk ini mengandungi alfalfa (medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Kandungan Herb lax Shaklee

MANFAAT & KELEBIHAN HERB LAX :

1. Melegakan sembelit
2. Detoksifikasi
3. Mengempiskan perut
4. Mengeluarkan gas dari perut dan usus
5. Menormalkan fungsi usus
6. Melembutkan najis
7. Pembersihan najis yang tersekat
8. Memejalkan perut
9. Mengurangkan bau badan
10. Memudarkan jeragat
11. Mengurangkan berat badan

SIAPA YANG PATUT AMBIL HERB LAX ;

1. Orang yang nak diet
2. Orang yang sering sembelit
3. Orang yang berjerawat 
4. Peminat tegar ubat tahan sakit
5. Pesakit gout
6. Migrain
7. Buasir
8. Masalah angin
9. Orang yang baru ingin berjinak-jinak dengan supplement.

Apa yang boleh saya simpulkan, Herb lax ini sangat-sangat di syorkan kepada orang yang ada masalah membuang. Sangat rugi tak ambil Herb lax bila nak diet. Sebelum ini saya ambil supplement lain tanpa Herb lax, tiada penurunan berat badan. Bila tambah Herb lax, Alhamdulillah nampak kesannya.

Herb lax juga sangat perlu di ambil oleh orang yang tak nak diet tapi nak hidup lebih sihat. Antara faktor masalah bau badan, jerawat, dan lain-lain adalah di sebabkan toksin yang berkumpul dalam badan. Jadi sekali sekala kita perlu buat operasi pembersihan supaya tidak mengundang masalah kesihatan yang lain pula di kemudian hari. 

Thanks for reading !
Semoga bermanfaat..
^_^

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin jana pendapatan dari rumah sehingga 4 hingga 5 angka sebulan?

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut ;
Farhana
Shaklee ID : 1097195
012-9830242 (Call, sms, whatapps)
farhanamazlan87@gmail.com

Nikmati penjimatan harga sehingga 20% dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Yuran keahlian hanya RM65 sahaja sekali seumur hidup dan anda berpeluang menikmati pelbagai keistimewaaan lain selepas mendaftar sebagai ahli.


No comments:

Post a Comment