"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 24 November 2014

Gegar KL :: Setengah hari bersama 4 Master hebat

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Selamat tengahari untuk semua dan selamat kembali bekerja buat semua yang bekerja. Macam mana cuaca di tempat anda sekarang? Cuaca pagi ini di Seri Kembangan cerah, kebiasaannya waktu petang sebelum Asar langit akan bertukar mendung dan hujan akan turun dengan lebat. Cerah ke hujan ke ada pro dan kontra nya. Kalau tanya saya, dua-dua saya suka. :-)

Semalam saya bersama suami dan anak ke Shah Alam. Kami ada coaching khas bersama 4 orang Master hebat di bawah susur galur keluarga Jutawan Shaklee. Ini bukan kali pertama kami menyertai coaching bersama master cuma kali ini bila di gabung empat auranya lagi meletup.

Semua master ini sudah menggenggam bonus 5 angka tetapi mereka tak sombong dan sangat pemurah dengan ilmu. Kali pertama saya jumpa master-master ini waktu master celebration dulu. Walaupun dah bergelar jutawan, mereka sangat peramah, nampak macam orangorang biasa seperti kita. Tapi kalau follow facebook mereka, aura dan inspirasi yang mereka berikan memang terkesan pada diri kita.

Ok, panjang pula celotehnya, kita layan gambar ya.

Peserta bersama empat master hebat.

Master Nini Nisrin, nenek Shaklee saya.

Master Ummu Durrah.

 Kami :-)

Suasana waktu program. Bussiness kami mesra keluarga, kebiasaannya port belakang adalah tempat anak-anak bermain.

Ini sahaja gambar yang sempat saya kongsi, nanti kalau ada lagi, saya share lagi. ^_~

Thanks for reading !
Semoga bermanfaat..
^_^

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin jana pendapatan dari rumah sehingga 4 hingga 5 angka sebulan?

Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut ;

Farhana
Shaklee ID : 1097195
012-9830242 (Call, sms, whatapps)
farhanamazlan87@gmail.com

Nikmati penjimatan harga sehingga 20% dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Yuran keahlian hanya RM65 sahaja sekali seumur hidup dan anda berpeluang menikmati pelbagai keistimewaaan lain selepas mendaftar sebagai ahli.

No comments:

Post a Comment